KOSZTY
Program Prostych Płatności
Brak ukrytych opłat. Brak zaskoczeń.
Model płatności naszego Programu opiera się na trzech elementach.
$
KOSZT ZAKUPU
+
Koszt początkowy stanowi koszt zakupu udziału w wybranym samolocie plus marża Operatora.
$
OPŁATA MIESIĘCZNA
+
Opłata miesięczna pokrywa wynagrodzenie załogi, obsługę techniczną, hangar oraz inne koszty miesięczne.
$
OPŁATA GODZINOWA
Opłata godzinowa pokrywa koszt paliwa oraz inne wydatki związane w konkretnie wykonanym lotem.
KOSZT POCZĄTKOWY
Koszt przystąpienia do Programu FlySmart stanowi koszt zakupu udziału w samolocie oraz dodatkowe koszty wdrożenia samolotu do eksploatacji ponoszone proporcjonalnie do wielkości posiadanego udziału.
KOSZT MIESIĘCZNY
Stałe koszty miesięczne związane są z bieżącym prowadzeniem Programu oraz utrzymaniem samolotów i załóg w ciągłej gotowości do lotu. W opłatach miesięcznych zawarte są przede wszystkim: koszty obsługi technicznej, koszty wynagrodzenia załogi, hangarowania samolotu, koszty operacyjne i administracyjne prowadzenia programu, koszty bieżącej obsługi samolotu, zakupu i aktualizacji baz danych oraz innego oprogramowania niezbędnego do lotu.
KOSZT BEZPOŚREDNI
Koszty bezpośrednio związane z wykonanym lotem. Składają się na nie m.in. koszty paliwa i innych płynów eksploatacyjnych, opłata za odladzanie (jeśli występuje) , rezerwa na serwis, opłaty nawigacyjne, lotniskowe i handlingowe.
CRYSTAL CARE
Najlepsze wsparcie techniczne Twojego samolotu.
Obsługa Techniczna
Crystal Care jest kompleksowym programem obsługi technicznej zapewnianej przez firmę Pilatus dla samolotów tej marki dostępnych w naszym Programie. Od wielu lat jest to najlepszy na świecie zintegrowany program obsługi technicznej w segmencie General Aviation. W ramach opłaty miesięcznej zawarty jest program obsługi Crystal Care dzięki czemu uczestnicy naszego Programu mają zagwarantowane pełne wsparcie techniczne swojego samolotu. Crystal Care gwarantuje nie tylko bieżący serwis wszystkich systemów ale również niezaplanowane naprawy oraz remonty silników. Co więcej, w sytuacji wystąpienia nagłej usterki poza bazą Crystal Care gwarantuje niezwłoczną pomoc mobilnego serwisu 24/7 w dowolnym miejscu na świecie. Daje to naszym pasażerom poczucie komfortu i bezpieczeństwa w każdym miejscu i czasie.