JAK TO DZIAŁA
Model współwłasności jest najbardziej racjonalnym podejściem do posiadania własnego samolotu. Gwarantuje on maksymalną efektywność oraz elastyczność dla indywidualnego posiadacza, eliminując jednocześnie wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem maszyny i załogi w gotowość operacyjnej.
FlySmart jako Operator Programu zapewnia pełną jego obsługę od strony operacyjnej, prawnej i administracyjnej. Dostarcza również doświadczoną i wyszkoloną załogę, system rezerwacyjny oraz pełną obsługę techniczną samolotu.
Każdy uczestnik programu, posiadając udział w konkretnym samolocie otrzymuje jednocześnie dostęp do użytkowania pozostałych maszyn różnych typów w całej flocie programu. Wszystkie koszty utrzymania dzielone są proporcjonalnie pomiędzy współwłaścicieli, co powoduje, że posiadanie własnego samolotu jeszcze nigdy nie było tak konkurencyjne jak obecnie. Dzięki takiemu podejściu, samolot jest również wykorzystywany w najbardziej optymalny sposób.
Uczestnik Programu wybiera udział idealnie dopasowany do swoich potrzeb

Minimalnym udziałem w Programie jest 1/6. Na 1 udział przypada 80 godzin lotu rocznie. Kupując większą ilość udziałów powiększa się tym samym łączną liczbę przysługujących godzin lotu. Doloty nie pomniejszają puli dostępnych godzin.
1 udział = 80h lotu
Operator zapewnia

Zarządzanie Programem
Doświadczoną załogę
System rezerwacyjny
Planowanie lotów
Logistykę
Obsługę techniczną
Hangarowanie


Zakup czy Współwłasność ?
WSPÓŁWŁASNOŚĆ
SAMOLOTU
ZAKUP CAŁEGO SAMOLOTU
Zakup samolotu
Ubezpieczenie
Koszty stałe
Koszty obsługi
Koszty załogi
1/6 ceny zakupu
1/6 kosztu ubezpieczenia
1/6 kosztów stałych
1/6 kosztów obsługi
1/6 kosztów załogi





100% ceny zakupu

100% kosztu ubezpieczenia

100% kosztów stałych

100% kosztów obsługi

100% kosztów załogi

Wykorzystanie samolotu
Zarządzanie
Planowanie lotów
400-600 godzin rocznie, najbardziej optymalne wykorzystanie samolotu
Operator
Operator



100-200 godzin rocznie, 99% czasu samolot stoi w hangarze
Samodzielnie
Samodzielnie



Kupując udział zyskujesz flotę
Uczestnik posiadający udział w konkretnym samolocie otrzymuje dostęp do pozostałych statków powietrznych Programu. Głównym założeniem takiego modelu jest umożliwienie naszym klientom maksymalnej elastyczności w korzystaniu z floty lotniczej. Przykład: Uczestnik, który posiada udział w Cirrusie lub Socacie mający potrzebę przewiezienia większej ilości osób może zamówić lot Pilatusem lub skorzystać z dwóch samolotów jednocześnie.
Bazy Programu
Bazy operacyjne zlokalizowane są z zasady w miejscach, które umożliwiają szybkie dotarcie samolotów do uczestników Programu. Lista baz będzie modyfikowana i rozszerzana wraz z rozwojem Programu.
